آب و آتش...!
در شعر من كه باز در آن شعله مي كشد
اندوه قلب يخ زده از شام ديرپاي
آبند و آتشند در اميخته به هم
درياي مغرب است در آفاق دورجاي......
+ نوشته شده در ۱۳۹۱/۰۵/۲۱ ساعت 0:54 توسط شادمان شکروی
|
در شعر من كه باز در آن شعله مي كشد
اندوه قلب يخ زده از شام ديرپاي
آبند و آتشند در اميخته به هم
درياي مغرب است در آفاق دورجاي......